Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:22:08+03:00
Intunecoasa , mici si murdare , groase , reci .
Camera era intunecoasa.Geamurile mici si murdare lasau sa patrunda prin perdelele groase razele reci ale soarelui.
E bine nu ? ;)
ce scrie Picolino?
eseu sau ce?
Posibil . =)))
2014-10-13T18:27:57+03:00
Camera era intunecata . Geamurile mici si dezgustatoare lasau sa patrunda prin peretele bine facut razele neprietenoase
 ale soarelui
1 5 1