Răspunsuri

2014-10-13T18:21:06+03:00
Toamna-tomnatic,tomnos,

toamna tomnatic tomnisoara tomnos tomnares
Multumesc :D la camp ma puteti ajuta?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:25:03+03:00
Camp                   toamna
campie                 tomnatic
campenesc          tomnire
campean             intomnire
campeneste        intomnit
campulet            a intomni
campusor           tomnisoara  
                         tomnesc
                         tomnita
2 5 2