Ma puteti ajuta sa fac o strofa cu urmatoarele rime ''floare - renăscătoare'' , ''soare - sărbătoare'' , ''sară - fanfară'' și să îi dați și un titlu potrivit

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T19:04:02+02:00
De cu sara
Canta fanfară
Ca-i mare sarbatoare
Asfintita soare
Ca o floare
Tu renascatoare


9 2 9
2014-02-23T19:11:07+02:00
            O trista serenada          
Priveam de la geamul meu afara,
Unde,zacea in colt uitata o floare,
Era o floare trista,renascatoare,
Fiind o seara frumoasa de vara,

Atunci,pe langa geamul meu,treacea o fanfara,
Lacrmi si strigate se auzeau de afara,
El,ma astepta timid,cu ochii vii de copil
Si imi sopti incetisor...te iubesc 
4 4 4