Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:24:19+03:00
Tatal meu are ultimul cuvant in casa.
Copilul nu intelege de cuvant niciodata.
Il cred pe cuvant cand imi zice ceva.


Vintul autumnal sufla rece si enigmatic rascolind amintirile.
Apa pluviala se strecura printre vise, spalind imaginile malefice.
Energia eoliana este o modalitate de a primi electricitate.


23 4 23
Iti multumesc!
cu placere!!! :) ma bucur ca ti-am fost de folos
2014-10-13T18:28:46+03:00
Profesoara are ultimul cuvant.trebuie să intelegi de cuvânt nu sa zbier la tine!!în viata trebui sa spui adevarul pt a te crede pe cuvant.este o noapte autumnala.băteau vânt eolian.în satele învecinate este apa pluviala
8 4 8