Gasiti cate un sinonim pentru uramatoarele expresii : a aduce aminte , a se da pe brazda, a-si da seama a face pe cineva cu ou si cu otet , a face zilele fripte cuiva , a scoate din fire , a taia frunza la caini

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:07:26+03:00
A aduce aminte=a-si aminti
a se da pe brazda==a renunta
a-si da seama=a se prinde de ceva
a face pe cineva cu ou si cu otet=a certa 
a face zile fripte cuiva=a enerva
a scoate din fire=a enerva,a dispera pe cineva
a taia frunza la caini=a trage de timp,a lenevi
2 5 2
2014-10-13T18:08:10+03:00
A-si aminti , a se lauda ,..., a critica ,a hartui, a enerva,  a nu face nimic
1 1 1