Răspunsuri

2014-10-13T18:00:40+03:00
Te-zei,su-biect,raz-bo-iul,a-bia,du-io-si-e,pun-ctu-a-ti-e,or-to-gra-fi-e,cati-va,pre-zent...ti-am spus doar cum se despart.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:02:14+03:00
Tezei = te-zei Accent pe primul e
subiect= su-biect Accentul pe i
razboiul = raz-bo-iul Accentul pe o
abia = a-bia accentul  pe ultimul  a
duiosie = du-io-si-e Accentul pe ultimul i

Sper ca te-am ajutat!! Restul vezi tu :D 
miar trb macar accentele
ok!! pai :) punctuatie- pe u ; ortografie- pe i; cativa- pe primul a; prezent- pe ultimul e !! Bafta :>