Răspunsuri

2014-02-23T18:35:57+02:00
Doi vectori liberi nenuli se numesc coliniari daca au aceeasi directie.
In caz contrar vectorii se necoliniari.
Teorema de coliniaritate : doi vectori nenuli a, b care apartin lui V sunt voliniari daca si numai daca exista alfa numar real diferit de 0 astfel incat vectorul a = alfa*vectorul b
Punctele A,B,C sunt coliniare daca si numai daca vectorii AB, AC sunt coliniari.
Daca vectorii AB si CD sunt coliniari, atunci dreptele AB, CD sunt paralele sau coincid.
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T18:36:39+02:00