Răspunsuri

2014-10-13T17:56:59+03:00
Noi putem dovedi bunatate prin purtare si limbaj. deci , in concluzie trebuie sa ne organizam bine comportamentul
            cel mai bun??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T17:57:27+03:00
Stimati concetateni va invitam pe data de    octombrie 2014 in fata Scolii nr.  din        sa ne adunam si sa participam la strangerea de gunoaie din oras spre a avea un oras mai curat si de a trai intr-un mediu frumos.Cu totii  trebuie sa ne unim si sa fim mai buni pentru a face orasul nostru sa zambeasca.