Răspunsuri

2014-10-13T17:55:58+03:00
Eu cer de la vecini o bucatica de piine!
eu am rupt un muschi de ciuperci!
ei ce palpa are copacul acesata!
eu fug foarte iute la ed fizica!
ei ce mai minte laurentiuu!
eri sora lui mihaela a implinit 9(noua)

23 4 23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T18:01:40+03:00
Cer - Ma uit pe cer
      -Trebuie sa-i cer caietul Mariei

muschi- Copacul are un muschi gros 
            - Ma dor muschii picioarelor
talpa- Talpa ghetei s-a rupt
        - Ma doare talpa 
 
iute: - Ardeiul este iute
        - Ea merge iute
minte- El nu-si foloseste mintea
          - Ionel minte

noua- Am o rochie noua
         - Cristina a luat nota noua



43 4 43