Pentru ziua de nastere mama a cumparat 3 kg de portocale si5 kg de mandarine la acelasi pret.Stiind ca portocalele au costat cu 36 de lei mai mult,afla la ce pret s-au vindut fructele?Cit vor costa10klograme de portocale lacelasi pret.

2

Răspunsuri

2014-10-13T18:15:58+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T20:14:45+03:00
36:2=18
18 x 10=180  lei  10  kg  de  portocale
18x5=90  lei  pe  mandarine
18x3=54 lei  pe trei  kg  de  portocale
 
2 5 2