Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-13T17:40:46+03:00
Leaga cuvintele ''de'' si ''al'' intr-un singur cuvant pentru un inteles mai bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T17:42:12+03:00
Vine de la " de al lui ascutis"
cratima pastreaza masura si conserva ritmul (daca citatul este dintr-o poezie)
ajuta la evitarea hiatului

sa ma corecteze cineva daca nu am spus bine

rolul cratimei in secventa de-al lui ascutis are rol de a spune in ritm mai rapid