Răspunsuri

2014-02-23T18:29:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S= 540 + 0,(3)S
S= 540 + 1/3S ( aducem la acelasi numitor comun )
3S = 1620 + S
2S = 1620
 S = 810
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T18:30:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
0,(3)=3/9=1/3
notam cu x suma totala de primt a muncitorului
x*1/3+540=x
x-x*1/3=540
x(1-1/3)=540
x*2/3=540
x=540*3/2=810 lei

1 5 1