Răspunsuri

2014-10-13T17:26:52+03:00
Adica din fragment sa scoti ce e mai important

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T17:28:33+03:00
Adica sa extragi ce este mai important din acea povestire sau ce ai tu acolo punandule sub forma de plan de idei:




plan de idei:
1
2
3
4
(in functie de cate ai(cat este de lunga povestirea))

acestea pot fi sub forma de intrebare sau sub forma de titlu sau sub forma de propozitie.

SPER CA TEAM AJUTAT
asteapta ca nus avion
poate nu le mai fac deloc
Mai dureaza?
nu ca nu le mai fac. iate dupa explicatie ce este asa de greu
nu inteleg