Răspunsuri

2014-10-13T17:15:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ma duc la piata /sa cumpar fructe/pentru ca m-a trimis mama.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T17:17:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ma duc la pescuit /sa prind peste/pentru ca m-a trimis tata.
Sper ca te-am ajutat. Este bine. :*
1 5 1