Răspunsuri

2014-02-23T18:19:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2 supra 2, 10 supra 2, 15 supra 3, 28 supra 4,100 supra 10! Sper ca te-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T18:20:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1        2:2=1 
2      10:2=5
3        28:4=7
4       100:10=10
3 5 3