Răspunsuri

2014-10-13T17:03:38+03:00
Virgula marcheza o enumeratie
linia de dialog marcheaza inceputul dialogului intre autor si codru, iar semnul intrebarii marcheaza sfarsitul intrebarii puse de autor
multumesc mult
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T17:04:20+03:00


virgula marcheaza pauza in vorbire iar semnul intrebarii marcheaza sfarsitul propozitiei interogative

9 4 9