Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T17:02:30+03:00
Cel mai bun raspuns care poate fii folosit in aproape orice situatie este:
              Cratima marcheaza rostirea impreuna a doua parti de vorbire diferite!

Dar poti folosii si alte argumente:
               evita hiatul
               marcheaza elidarea unei vocale
              ajuta in formarea unui diftong...

Sper ca te-am ajutat!!!


1 5 1
2014-10-13T17:05:35+03:00
Cratima marcheaza pronuntarea a doua parti diferite de vorbire in aceasi silaba