Preturile a 3 obiecte sunt urmatoarele:aragazul 628 lei, frigiderul 980 lei, iar aspiratorul 281 lei.Estimati prin rotunjire daca 2000 lei ajung pentru a cumpara cele 3 obiecte.
Verificati prin calcul.

2

Răspunsuri

2014-02-23T18:17:23+02:00
628+980+281=1889
Bugetul este de 2000 lei,asadar :
Ne ramane si rest de la bani :
2000-1889=111lei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T18:19:16+02:00
Care este pretul rotunjit al aragazului
628 rotunjit este 600
care este pretul rotunjit al frigideruluii
980 rotunjit este 1000
care este pretul rotunjit al aspiratorului
281 rotunjit este 300

600+1000+300=1900
6 5 6