Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T16:56:40+03:00
Masura versului este de14 silabe
este de 14 deoarece pe si a sunt silabe diferite
aokms mult!
nu ai pt. ce marcheaza raspunsul meu ca fiind cel mai bun
Adica?
e o rublica in dreptul fiecariu raspuns marcheaza cel mai bun si in dreptul raspunsului meu apasa pe el
2014-10-13T16:57:51+03:00
Masura versului este de 13 silabe
Deci cate sunt? 13 sau 14 ?
13 deoarece* pe-a* se ia intr-o singura silaba
o silaba contine o vocala ,ceaa ce e imposibil ca pe-a sa fie o singura silaba