Cine imi poate traduce in engleza acest text:Ai o dimineata grea?Incearca noua cafea energizanta cu ciocolata care te va mentine in forma toata ziua.In plus primesti gratis si o briosa ,dar sa nu fie tradus pe google

2

Răspunsuri

2014-10-13T16:52:01+03:00
Have a hard morning? Try new energizing chocolate coffee that will stay fit throughout ziua.In plus get free and a muffin
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T16:55:31+03:00
You are having a hard morning? Try new energizer cofee with chocolate that will keep you in shape all day, and as bonus you will get a muffin. Mama mea e profesoara de engleza :)
daca e interogativ nu se pune are you having?
Do you have a hard morning .mersi pentru corectare