Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T16:47:18+03:00
Cartea est ca o comoara
ea este vizitata de toata lumea 
cartea ati ambogateste vocabularul
este o colectie de hartii,pergamente
o carte este o opera literala sau stiintifica

2014-10-13T16:48:08+03:00
Fiind cel mai bun prieten al unui elev .. aceasta ascunde informatii nestiute de tine , pe care ti le explica ... :/ nu prea stiu sa ma exprim .. dar pot sa iti dau iste expresii :
Cartea e COOL-tura ... Cartea e ca un drog .. nu te poti lasa !
1 4 1