Răspunsuri

2014-10-13T16:45:32+03:00
Tarani din trecut nu aveau cele trebuitoare pt agricultura ca in ziua de azi si tarani din ziua de azi sunt mai destepti ca cei din trecut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T17:28:37+03:00
Taranii din secolul 17 erau mai "primitivi", pe cind taranii din zilele de azi sunt mai dezvoltati in toate domeniile de munca si au diferite tehnologii moderne.(sper ca te-am ajutat)
1 5 1