Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T16:42:31+03:00
Mama sa a fost la scoala.
ionel s-a dus la magazin.
prietenii mei s-au plimbat toata ziua.
ce vreai sa privesti un film dramatic sau un film de groaza.

Se scrie SAU numai atunci când înlocuiește cuvântul “ori”
Se scrie S-AU atunci când urmează o acțiune
sper ca team ajutat
DA FOARTE MULT
*te-am
2014-10-13T16:47:00+03:00
--Sa-->este folosit in structura: ''rochia sa'' , ''masina sa'' 
-Rochia sa este rosie.
--S-a-->este folosit cand dupa urmeaza un verb
-Baiatul s-a lovit la picior.
--Sau-->folosit cand poate fi inlocuit cu ''ori''
-Tie iti plac cirestele sau portocalele?
--S-au-->este folosit cand dupa urmeaza un verb
-Copiii s-au speriat de fantome.