Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-13T16:22:48+03:00
Ma ajutati 2.Explicati sensul urmatoarelor paroni arbitral\arbitrar calitate\caritate aenervala inerva fisa\fisa a inserala numerar\numeraltemporar\temporal virtuas\virtuoz
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T16:22:51+03:00
Este vorba... despre ”vorba” (adica despre cuvintele pe care le rostim)
Ma ajutati 2.Explicati sensul urmatoarelor paroni arbitral\arbitrar calitate\caritate aenervala inerva fisa\fisa a inserala numerar\numeral
temporar\temporal virtuas\virtuoz
Mersi mult.