Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T16:05:20+03:00
(EX: Soare= minge de foc; cer=plapuma albastra; a muri=a da ortul popii' luna= ochiul noptii....etc) atunci cand unul din termeni reprezinta figuri de stil. astea sunt sinonimele aproximative. nu-i asculta pe ceilalti ca habar nu au....si eu sunt in clasa a opt-a :*
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-10-13T16:06:48+03:00
Minge de foc  ochiul noptii si nu mai stiu