Răspunsuri

2014-10-13T15:38:48+03:00
Fie p numarul prim si x celalalt numar.
I p=2 => x=339-2=337 care e prim
II p>2 si p prim => p impar
 x=339-p=impar-impar=par
 dar x este impar
 Obtinem o contradictie.
Deci solutia este p=2, x=337
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T15:42:56+03:00
Dacă adunăm un număr impar cu un alt număr și rezultatul este impar ( 339 ), înseamnă că cel de-al doilea număr este par.
Orice număr par este divizibil cu 2.
Singurul număr prim divizibil cu 2 este 2.
339 - 2 = 337
Răspuns :
Numărul impar este 337, numărul prim este 2.
Întâmplător, 337 este și el număr prim, dar 2 nu este număr impar, deci nu este o variantă de răspuns.