Răspunsuri

2014-10-13T15:36:08+03:00
1.El se uita la televizor. -  Ei se uita la televizor.
2.Ea este frumoasa.      - Ele sunt frumoase.
3.El este un copil istet.  - Ei sunt niste copii isteti.
4.Ea merge la bunici.     - Ei merg la bunici.
5.El se imbraca frumos. - Ei se imbraca frumos.

   Sper ca te-am ajutat.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T15:55:09+03:00
Ea pleaca la mare . Ele pleaca la mare.
Ea mananca cereale. Ele mananca cereale.
El merge la scoala.    Ei merg la scoala.
El pleaca acasa.        Ei pleaca acasa.
Ea mananca o prajitura.  Ele mananca o prajitura
1 5 1