Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T15:32:46+03:00
Ma duc la colt.
Ma uit la un lup.
Te duci sa bei ceai ?
Vrei sa pleci ?
Am fost la cor.(ora de cor)
bn,dar unde stai,irinuta1
Ploiesti
si ma cheamă irina
ca si 0000000
Pe ce strada sta
2014-10-13T15:35:01+03:00
Mar,bob,zob,snob,ciob
Am mancat un mar galben
A cazut un bob pe jos
Nuca s-a facut zob
Andrei, esti snob!
Un ciob mi-a intrat in mana