ALCATUITI CUVINTE DERIVATE FOLOSIND ELEMENTELE DATE MAI JOS:CUVINTE DE BAZA :aer a derapa brat a data autor asociat sensibil tensiune alpin Siberia scurt sunet.Prefixe:anti-(impotriva) ante-(inainte de) co-(impreuna cu) hiper-(peste masura)hipo-(sub masura) trans-(peste) ultra-(dincolo de o anumita masura).

2

Răspunsuri

2014-10-13T15:35:04+03:00
Antiaerian,antiderapabil,antebrat,ultradatabil,coautar,coasociat,hipersensibil,hipertensiune,transalpin,transiberian,ultrascurt,ultrasunet
15 4 15
adica aia cu copilareste
da. tre sa plec ca am niste treaba mai vb pa
aaa ok ms mult pa pa
dar a 3 4 5
poti sa mi le spui te rog mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T16:00:12+03:00
Antiaerian, antiderapant, antebrat, antedatat, coautor,  ultrasensibil, hipotensiune, hipersensibil, transalpin, transSiberian, coasociat