Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T15:32:01+03:00
A face tantar din armasar=a exagera
si la a 2-a e doar a bate toba? sau mai e ceva?
aww multumesc pentru cel mai bun raspuns :*
cu placere
2014-10-13T15:32:25+03:00
A face tantar armasar suna cam asa: cand te-ai lovit de exemplu la fotbal si exagerezi(simularile din meciuri)
a bate toba= a pune paie pe foc
a face tantar armasar = a exagera
a bate toba = a vorbi muult (si prost)