Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T15:12:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X poate lua doar valorile 5 6 7 8 9.
Vom avea 5x5=25
6x6=36
7x7=49
8x8=64
9x9=81
5 5 5
2014-10-13T15:14:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X apartine lui (5,6,,7,8,9) x poate fi 5x5=25 6x6=36 7x7=49 8x8=64 ,9x9=81 acesta este multimea de solutii
2 3 2