O problema la matematica .......................................

Intr-o punga sunt 4 bile albe si 7 bile negre.Care este cel mai mic numar de bile ce trebuie scos fara a privi in punga,pentru a fi siguri ca s-a scos o bila alba?

2

Răspunsuri

2014-02-23T17:43:00+02:00
8 bile pt ca avem 7 bile negre deci  daca scoatem 8 bile cel putin una va fi alba

app tre sa ii multumesti si lui micadanuta ca ea ma ajutat
OK.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T17:43:05+02:00
8 deoarece asa le elimini pe cele negre si urmatoarea sigur e alba.Rog Multumescul