Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T14:40:50+03:00
Andrei v-a veni la mine intr-o ora.
Comanda va ajunge imediat.
mai dami cateva
da-mi* se scrie
Va merge la mare sau la munte?
2014-10-13T19:52:54+03:00
El v-a spus regulile dar nu le-ati respectat.
Mama v-a pregatit o surpriza.
Directorul v-a felicitat pentru castigarea concursului.
Adina va lucra la noul magazin.
Totul va fi pregatit pentru ziua Mariei.
Ea va face o prajitura cu ciocolata.