Aflati un nr. natural ,stiind ca suma dintre acel nr. si 3/4 din el este 210.

2
n+n*3/4=210 ; n+3n/4=210 , apoi se aduce la acelasi numitor (adica se amplifica n cu 4 si 210 tot cu patru ) si se obtine 4n+3n=840 de unde rezulta ca n=840/7 ;n =120

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T17:39:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A + 3/4a = 210 ( aducem la acelasi numitor comun )
4a + 3a = 840
   7a = 840
     a = 120
eu vreau intr-un exercitiu de clasa a 4-a te rog
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T17:41:08+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X+3/4*x=210
7x/4=210
7x=840
x=840:7=120
3 3 3