Răspunsuri

2014-02-23T17:30:58+02:00
Eu consider ca aceste strofe reda trecerea de la vara la iarna.In strofa exista o repetitie 'totul e alb,totul e alb'' care sugereaza cat de multa zapada este si o personificare ''zapada saruta intinderire'' care arata ca zapada se intinde pe o suprafata mare.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T17:32:30+02:00
Prin intermediul acestor versuri care se contureaza intr-o imaginatie vizuala autorul  isi exprima sentimentele de melancolie si tristete legate de sosirea iernii care a distrus culorile ,, totul e alb ,totul a alb''(repetitie) si invocatia precedata de intrejectie care exprima starea sufleteasca a autorului in alcel moment.
2 5 2