Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T13:21:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
89+(89+126)+(89+89+126)=
89+215+304=608
Comentariul a fost şters
pai clasa treia sunt si nu ma descurc deloc eu nu am pagina de fbk e al tatalui meu va multumesc frumos la cei care ma ajutati si va doresc o zi buna.
nu lua in seama comentariile de mai sus
cu placere :)
iti multumesc mult asi vre sa stiu daca esi fata sau baiat eu sunt o fetita si am 9 ani ma numesc Afina
2014-10-13T13:24:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

S = (89) + (89 + 126) +  [(89) + (89 + 126)] = 
   = 89 + 89 + 126 + 89 + 89 + 126 =
   = 4 * 89 + 2 * 126 = 
  =  356 + 252 = 608