Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T11:18:45+03:00
Pentru a putea scrie si vorbi corect, pentru a fi coerenti in idei si in scris...sper ca te ajuta :)
consider ca lb romana este o limba deosebita deoarece chiar daca a trecut pri atat de multe schimbari in decursul anilor ea a ramas aceeasi. In scoala limba romana ete foaste importanta deoarece cu ajutorul ei noi putem sa comunicam cu cei din jurul nostru.Doar sa ne imaginam ca nu am avea unde sa invatam sa vorbim. Am stii doar cuvintele folosite pe parintii nostri ac acasa s intr-un mod sau altul multe cuvinte s-ar pierde si nu ar fi intrebuintate cu adevaratul lor inteles.
scoala ne arata unde si cum sa folosim cuvintele si cum sa le dam un inteles corect
Multumesc
Mult
cu placere sper ca am facut 15 randuri de caiet :)
2014-10-13T11:22:35+03:00
Invatam limba romana in scoli pentru ca este limba noastra natala , si trebuie sa stiim sa ne exprimam vorbiind corect si clar.