Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T12:52:58+03:00
Frunzele isi cante cantecul de despartire
miresmele gradibilor de imbata
camasile zdrentuite ale nucilor
norii suri isi poarta plumbul
Toamna soarele isi petrece tot mai putin  timp pe cer
firele de iarba se vad printre frunzele  multicolore
buburuzele, greierii si furnicile isi aduna ultimele provizii de iarna
pe starda rasar umbrelute colorate in acest anotimp ploios
val de bruma argintie
in livezi s - au copt merele rumene si parfumate
sute de frunze aramii si aurii s - au asternut pe alei



1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T13:05:21+03:00
Toamna nea batut la usa , totu este ruginiu animalele isi pregatesc culcusul , uite toamna a venit . din cer picura cristale mici ce formea balti mari iarna ne va bate si ia curind la usa toamna unde teai grabit in ultima luna vom ajunge iarna ne va intimpina toamna timpul nuti ajunge ? de ce te grabesti asa . sora ta in dar gerul neaduce gerul cel nemilos  . toamna mai ramii putin toamna dragul anotimp cind copii claselor primare scolari tot mai mari ajung . toamna mai ramii putin , timp putin cald sa nil mai aduci caci daca iarna vine bintuind in dar nemilosul ger ni-l aduce . toamna anotimp frumos si bogat te duci repede  luind timpul cald ce raminen gind