Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T11:03:28+03:00
Prin derivare cu sufixe.
nu are cum...pentru ca acest cuvant 'jucarie' se afla in DEX...
sa format prin prepozitia obtinuta prin schimbarea valorii gramaticale din substantiv
Jucarie = derivare cu sufixul -rie de la verbul a juca
Eu nu stiu ce sa zic
Dar multumesc oricum
  • Utilizator Brainly
2014-10-13T11:03:55+03:00
Sa format prin prepozitia obtinuta prin schimbarea valorii gramaticale din substantiv
3 4 3