Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T10:52:37+03:00
Merge la ambele, dar mai mult la Present Simple. La Present simple se foloseste cand exprimi o actiune repetitiva. (I always sleep at night) La Present Continuous se foloseste cand exprima o actiune iritanta (She is always taking my things)
acolo tu ai folosit verbul to be
Nu e, e adverb.
In ce clasa esti?
nu e relavant in acest context
Oh, da am gresit, stai sa corectez
2014-10-13T10:53:44+03:00

Present simple deoarece cu ajutorul lui exprimi o actiune pe care o faci periodic.

Exemplu: I always go in the countryside with my family.