Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-13T10:26:54+03:00
Vine toamna firle de iarba se ingalbenesc frunzele parasesc copaciii  bostanii sau copt   strugurii viei , merele si perele se guleg copacii au ramas fara haina lor cea groasa iar frunzele formeaza un asternut multiculor cosasii au terminat de munca cu cimpul cerul picura incet , incet si iarna ne calca pragul .
sper ca tiam fost de ajutor succese mari miine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T10:42:03+03:00
O data cu venirea toamnei , se usuca si firele de iarba, frunzele ruginii cad , iar bostanii incep sa fie culesi. Strugurii viei se pregatesc si ei sa fie transformati in must, se culeg merele rosii , se ingalbenesc perele. Cosasii se pregatesc de plare. Asternutul covor de frunze incepe sa prinda contur. Cerul picura usor . Baba iarna se pregateste sa intre in sat.
3 5 3