Răspunsuri

2014-10-13T10:12:40+03:00
Ambel caritate sau caritate si cantitate?

scuze era calitate si caritate
ok. A face acte de caritate este bine. si A luat produse de buna calitate. e bine?
ok
stai ca mai scrie cineva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T10:18:39+03:00
Pantofii de calitate sunt cei de piele pt ca rezista in timp.
Doamna aceea in varsta face acte de caritate, ajutand copiii nevoiasi.

sa stii ca o sa mia imntru pe aceasta intrebare poate o sa mearga.merci :*
gata
am dat cel mia bun
multumesc mult
cu placere