Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T17:16:56+02:00
! chintal=100 kg
O ladita are 100x2/5=40 kg
250x40=10000 kg=10 tone de fructe incrcate in camion
ms
dar nu am invatat inca sa facem 100 ori 2/5
poti sa-mi scrii altfel te rog?
100x2:5=200:5=40
ms
  • Utilizator Brainly
2014-02-23T17:21:14+02:00
2/5 din 1 q=2/5 din 100kg=40kg-fiecare ladita
250X40=40.000 de ladite