Răspunsuri

2014-01-05T11:53:22+02:00
Sa-ti instalezi un antivirus.
Sa nu te joci jocuri cu virusi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-05T12:03:01+02:00
Poti sa il imbunatatesti adaugandu-i ram, procesor mai bun, placa video mai buna sau poate  sa fie de la vre-un virus. Inainte cum iti mergea pc-ul?
Destu de bine.
Pai ar trebui sa instalezi un antivirus de ex AVG sau Avira, care il vrei tu iar daca nu merge sa schimbi windowsul.
Ai cumva 2 antivirusi in pc ?
Nu
Scaneaza cu AVG sau Anti-Malware Malwarebytes, apoi Cclenaer, Super Anti Spyware, sau Iobit Advanced.