Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-13T08:40:06+03:00
Mingea de foc își reflecta razele aurii in apa cristalina a marii. Valurile dese ating malul amortit ,uscat. Marea ca acvariul pestilor. Vara soarele arzator ne mangaie fata. Vara, marea ne tentează sa mergem sa o vizitam. Marea mă încanta prin frumusetea ei sublima. Marea mă fascinanta prin calitatile ei simbolice. Dimineața , marea mă invioreaza prin faptul ca mă relatează cand o privesc si cand aud valurile spumegande. (sper ca ți-am fost de ajutor).
2 5 2
2014-10-13T09:16:46+03:00
Pe marea llinistita plutesc vaporasele. Soarele straluceste cu putere .
1 1 1