Răspunsuri

2014-02-23T16:56:30+02:00
Este planta si animal pentru ca se hraneste prin fotosinteza si pentru ca de asemenea se hraneste cu alte microorganisme
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T17:05:22+02:00
Buna,euglena verde apartine regnului Protista,increngaturii Fitomastigine,clasa flagelate
si pt ca  se hraneste  prin fotosinteza ,la lumina se aseamana cu plantele,iar pt ca se hraneste heterotrof se aseamana cu animalele,