O gasca sta pe pamant iar in aer trece un stol de gaste.
Gasca de pe pamant spune : buna ziua 100 de gaste !
Sefa stolului spune : nu suntem 100 . Am fi 100 daca am mai fi o data , o jumate, un sfert si cu tine .
Cate gaste erauin stol ?
Calculeaza prin incarcari .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-23T17:05:53+02:00
Sunt 38 gaste deoarece 38+38+16+8=100 Rog Multumesc!
Nu,am gresit este 36 gaste deoarece 36+36+18+9+1=100
stiam cum se rezolva problema
2014-02-23T17:31:19+02:00
Sunt 38 gaste  pentru ca 38+38+8+16=100