Răspunsuri

2014-10-12T22:19:53+03:00

acest fapt istoric a fost in anul106


da click pe mn si dute la intrebaripuse
am decat doua una care a raspuns cnv si alta ca re nu a raspuns nimeni
terog
nu stiu
iarta-ma
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T22:28:01+03:00
           In perioada 106 - 271, o data cu venirea romanilor pe teritoriul Daciei. Aceasta romanizare nu s-a facut brusc cu violente, ci treptat prin introducerea limbii latine in institutiile publice. Actele  se faceau in ambele limbi la inceput, pana a invatat lumea limba. O limba straina nu o inveti peste noapte.
2 5 2