Răspunsuri

2014-10-12T22:06:56+03:00
Intai iti faci o schita acasa cu cateva mesaje staruitoare , care sa atinga la suflet si cateva imagini pe fundal cu mai multe maini unite , dupa te duci la o tipografie , sau trimiti la ei pe site afisul spui cate exemplare vrei , sau le poti face la imprimanta si dupa : tada b-)
multumesc!!! aceasta tema este pt clasa a treia,este prea complicat cu tipografie si costa ,dar multumesc!!!!
poti face un desen scrii ceva de genul ( lumea incepe sa decada , insa odata cu aceasta si sufletele oamenilor ! chiar vreti sa devenim o societate trohaica si lipsita de respect ? incercati sa fiti mai buni acesta este sfatul meu ! ) sau chestii de genul + un desen cu oameni , sau maini care se imbratiseaza , care zambesc , aa sau chiar poti scrie : daca aveti un colt de paine nu il aruncati in colegi si va bate-ti joc de munca cuiva , puteti sa il dati unui om sarman care chiar are nevoie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T22:33:58+03:00
Pe o foaie nu tare mare iti scri ce trebuie sa faci ca sa fi mai bun.
1 5 1