Răspunsuri

2014-10-12T21:39:51+03:00
Reforma agrara Securizarea averilor manastiresti
da in ce an si caracterizarea
1863, Legea secularizării averilor mănăstireşti închinate (trecerea în proprietatea statului a averilor mănăstirilor închinate);
mai 1864, Legea electorală menţine votul cenzitar, cu un cens mai scăzut, ceea ce duce la creşterea numărului de alegători;
mai 1864, Statutul Dezvoltător al Convenţiei de la Paris care are rol de constituţie;
august 1864, Legea agrară, împroprietărirea ţăranilor cu loturi în folosinţă, în funcţie de numărul de vite, cu răscumpărare în 15 ani;
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-12T21:49:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Reforma agrara,reforma electorala,reforma militara,reforma bisericeasca,reforma judicatoreasca,reforma invatamintului
reforma electorala--a marit nr persoanelor ce se bucurau de drepturi politice
reforma militara--armata romana este reformata fiind dotata cu armament modern.Intarirea capacitatii militare era una din grijile ale lui cuza
reforma bisericeasca--este votata legea cu privire la secularizarea averilor manastiresti inclusiv a manastirior inchinate
reforma judiciara--o atentie speciala este acordata sistemului judiciar pe care-l reformeaza dupa modelul occidental
reforma invatamintului--prin legea instructiunii invatamintul primar de patru ani devine obligatoriu si gratuit